Press Enter / Return to begin your search.

Geert van Nispen

'Gewoon doen!'

2 thoughts on “Mijn flow. Is hij foetsie?! Nee toch!”

  1. Halo Geert,
    Als ik dit zo lees, dan lijkt het niet meer op buitenspelen. Met alle doelen die jij je stelt, lijkt het gewoon op hard werken. En die tredmolen ken je natuurlijk wel.
    Succes met het terugvinden ven de flow 💙

    1. Idd Hanny, voor nu werkt dat even niet. Gelukkig is de flow niet weg en ga ik zodadelijk weer ongedwongen buitenspelen op de paadjes 👣⛰️😎

Comments are closed.

Ontdek meer van Geert van Nispen

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder