let’s make history together!
Tijdens de Self-Supported FKT-poging zal ik alleen zijn. Ik, de elementen en de tijd. Het kan niet mooier en is ook precies zoals ik het wil tijdens de realisatie van mijn droom-project. In de voorbereiding en erna ben ik niet alleen. Ik loop zo nu en dan met anderen, doe mee aan uitdagende trailrun-evenementen, train in Spanje hoogtemeters met een vriend en heb de nodige GR11 partners om me heen verzameld die me helpen, steunen en inspireren. Professionele partners die onmisbaar zijn in een groots project als deze. Hieronder stel ik je de GR11 partners in het kort voor.
Het verhaal van Rab® begon in 1981 op de zolder van een klein rijtjeshuis in Sheffield, waar Rab Carrington de eerste slaapzak maakte die zijn naam droeg. Met de hand gestikt en bedacht met zijn eigen ingenieuze oog, kwam Rab’s ervaring van jaren doorgebracht in de bergen duidelijk naar voren in zijn ontwerpen, en al snel was er veel vraag van zowel vrienden als de groeiende lokale klimgemeenschap.
Daar bleef het niet bij. Het nieuws verspreidde zich al snel en de zolder van Sheffield werd een fabrieksvloer, waar slaapzakken en jassen werden gemaakt voor klanten van heinde en verre. Nu, decennia later, zijn die eerlijke, slijtvaste ontwerpen overal ter wereld te vinden; overal waar avontuurlijke individuen de elementen trotseren. Van Himalaya-toppen tot koude, frisse avonden rond een kampvuur.
Het LEKI DNA bestaat uit vele gezichten, verhalen en waarden. Al tientallen jaren zijn er zes kernwaarden die de basis vormen van LEKI en hen ook in de toekomst zullen leiden. Enthousiasme, innovatie, kwaliteit, partnerschap, topprestaties en verantwoordelijkheid zijn kenmerken van LEKI, evenals hun medewerkers, partners en atleten. Voor elke waarde hebben zij symbolisch een persoon gekozen die deze waarde belichaamt en daarmee LEKI vertegenwoordigt. Op hun website lees je hier meer over.
Bij Amazfit zien ze de levendige toekomst van slimme wearables.
Zij combineren mode en innovatieve technologie, zodat slimme wearables een uiting van persoonlijke stijl kunnen worden. Van Amazfits eerste product, een toonaangevende sensorinnovatie, tot ’s werelds eerste gebogen display, elke serie van Amazfits voortdurend evoluerende productassortiment is een bewijs van hun streven om slimme hardwaretechnologie en innovatief productontwerp samen te brengen.
In de toekomst zal Amazfit het voortouw nemen in innovatie en design, door originele productvormen en inzichtelijke ontwerpen te creëren, en consumenten een breed scala aan aantrekkelijke keuzes te bieden.
Als metgezel van hun gebruikers streven zij ernaar om een gezonde en actieve levensstijl te leiden – door de innerlijke drive van gebruikers te activeren, zodat ze een leven vol passie en opwinding leiden. Als een modieus en geavanceerd merk voor technologische accessoires zijn zij de belichaming van unieke stijlen. Zij combineren mode en innovatieve technologie, zodat iedereen de vrijheid heeft om zichzelf op zijn eigen, unieke manier uit te drukken.
Medeoprichter Bart Harmsen heeft zelf ervaren, dat sportvoeding niet altijd even goed is voor je lichaam. Zijn prestaties tijdens fietskoersen werden soms belemmerd door buikkrampen en andere ongemakken. Toen Bart niet de enige bleek te zijn die hier regelmatig last van had, is hij op onderzoek gegaan. De oorzaak bleek te liggen in de chemisch bewerkte sportvoeding. “Dit is niet alleen heel ongezond, het belemmert ook de prestatie!” aldus Bart. “Dit kan beter”, dacht hij. BYE! Nutrition is voor en door duursporters gecreëerd. Wanneer de zon aan de hemel staat en de weilanden op hun groenst zijn ervaar je de natuur op zijn best. Daar houden zij van, puur natuur! Zij geloven in de beste prestaties, zonder chemische smaakstoffen.
Merrell deelt graag de kracht van buiten zijn. Zij geloven dat er voor iedereen een pad is. Het maakt niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, van wie je houdt of hoe je je beweegt. Iedereen moet zich welkom voelen in de natuur, buiten. Zij streven ernaar iedereen te inspireren om naar buiten te gaan.
Hun doel is om hiervoor zorgvuldig ontworpen en door-en-door geteste schoenen te leveren. Schoenen met uitstekende prestaties, die veelzijdig in gebruik en duurzaam zijn.
Voor zowel de beginnende hardloper als voor de ervaren (Ultra)trail runner organiseert Trailrunning Europe evenementen waar ze verschillende routes (van 5 tot 109km) door diverse gebieden aanbieden.
Daarnaast organiseren zij regelmatig workshops en trainingen waar je meer leert over hardlooptechnieken, gear, het lopen door de bergen, en hebben ze een website met interessante blogs en reviews.
Een site met alle informatie die je nodig hebt om te beginnen met Trail Runnen, en naast andere content die je niet wilt missen de mogelijkheid om een lid te worden van het enige Nederlandstalige Trailrunning Magazine in de Benelux.
“Podcaststudio Nijmegen” is van Raymond Janssen en Rianne Dekker. Raymond is journalist en maakt de enige podcast over de gemeentepolitiek in Nijmegen: Ien, de Podcast. Hij is een ervaren presentator en gespreksleider. Ook bij mediatraining kan hij je helpen als geen ander. Rianne is online ondernemer, creatieve online marketeer, copywriter en ruim vier jaar host van De Paardenpodcast. Samen helpen ze je graag een top-podcast te produceren voor jouw bedrijf.” Aldus Raymond en Rianne.
“We kunnen een goede relatie alleen aangaan als we van beide kanten een open houding aannemen en we op ons gemak kunnen spreken. Het liefst zeggen we zo snel mogelijk ‘je’ tegen u. Omdat je de mensen die dichtbij je staan, ook niet met ‘u’ aanspreekt. Bovenal houden we van duidelijkheid. ‘Als je niet duidelijk kunt zeggen wat je bedoelt, begrijp je het zelf niet goed genoeg’, zei Albert Einstein al. En beter dan dat kunnen we het zelf eigenlijk niet zeggen. Wij spreken en schrijven met u in normaal Nederlands. Dit werkt beter en fijner. Natuurlijk spreken en schrijven wij de juridische taal ook vloeiend. Maar daarmee vermoeien wij u zo min mogelijk.”, aldus David Pijl en Stijn Stevens, twee avontuurlijke toffe gozers.
Bij 100% Zonnig draait alles om de klant. Zij geloven in het aangaan van duurzame relaties en het leveren van positieve energie. Dat zie je niet alleen terug in hun complete aanbod van zonnepanelen, laadpalen, accu’s en omvormers, maar voel je ook in hun aanpak. Een club gedreven vakmensen met een flinke dosis passie voor wat ze doen. Nuchter, met hart voor de zaak. “Kwaliteit is geen keuze, maar een belofte.”, aldus Marcel Budding en David van Duijnhoven. “En die belofte maken we elke dag waar, door net dat stapje extra te zetten en je te voorzien van die positieve energie.” Naast zonnige energiegever is Marcel fervent hardloper en is David niet te stoppen op de fiets.
Ownership. Ze gaan er vol voor. Van de eerste tot de laatste seconde. Dat doen ze door samen vooraf een heel duidelijk doel te stellen en wekelijks te reflecteren op de voortgang. Dit doen ze met alleen de allerbeste mensen. Mensen waar ze trots op zijn. En dat mag ook, want stuk voor stuk zijn ze door een zwaar selectietraject gegaan. Zo borgen zij dat alleen de écht goede product-owners bij hun klanten aan de slag gaan. Zo ook Linus Wiggers, die ervoor zorgt dat mijn droom-project online blijft.
Een flinke dosis ondernemingsdrang, een grote portie lef en een diep gekoesterde droom. Bij Emixion geen sterke of heldhaftige verhalen of een superstoere reden van bestaan. Het verhaal van Emixion begon in 2005 zoals het verhaal van vele organisaties begint… Inmiddels is het bijna twintig jaar geleden dat John Meijering besloot om zijn droom na te jagen en Emixion op te richten. “Door de jaren heen is Emixion gegroeid van een zolderkamer-bedrijf naar een succesvolle organisatie die nog lang niet klaar is met groeien!”, aldus John. Emixion helpt jouw organisatie op talloze manieren met het creëren van impact. Met een succesvol team van specialisten op het gebied van online marketing, grafisch design en webdevelopment (front- en back-end), hebben zij alle kennis in huis voor elke online uitdaging.
Outdoordichtbij.nl is een online magazine van Reisschrijvers Media. Met een gedreven team reporters schrijven ze dagelijks over duurzame reizen en uitstapjes in de natuur van Nederland en de omringende landen. Alle bestemmingen moeten bereikbaar zijn binnen maximaal zes uur rijden met de trein, de bus of eigen vervoer. Zij houden van de puurheid van de ongerepte natuur en zoeken de afwisseling van inspanning en ontspanning. Ze lopen, rijden, varen en vliegen het liefst in kleine gezelschappen en genieten volop van de schoonheid van moeder aarde. Ze overnachten bij voorkeur in authentieke accommodaties of dichtbij de natuur in een tent of camper. Edwin Hagenouw hoopt met zijn online magazines meer mensen te laten genieten van de uitbundigheid en intensiteit van de natuur.
iDDD Company – Marc-Jan, Klaas en Mirjam – gaat voor leven en werken met ontspannen daadkracht. Persoonlijke ontwikkeling en leiderschapsontwikkeling staan centraal. Vanuit hun krachtige iDoDareDream-filosofie verzorgen zij consultancy, trainingen en coaching voor ondernemende mensen in bedrijven die leidinggeven aan hun gezamenlijke en eigen droomambitie. Zij richten zich op ‘bloeiers en groeiers’ die willen leven en werken met echtheid.
Mountainreporters is een reisplatform met een passie voor natuur, outdoor, duurzaam reizen en bijzondere ervaringen. Door middel van unieke reisverhalen, foto’s en video’s willen we informeren, inspireren en onze passie delen met andere outdoorliefhebbers. Edwin Hagenouw hoopt als echte outdoor fan ook met dit online magazine meer mensen te laten genieten van de uitbundigheid en intensiteit van de natuur.
Trailrunnen. Het gevoel, de vrijheid en de liefde voor de sport. Het is moeilijk uit te leggen wat hardlopen in de natuur voor je doet. Toch maken Joost Krijnen, Robert Monteban en Shiva Zanoli hier gave podcasts over. Ze laten je het gevoel van trailrunnen voelen. Om de 2 weken bespreken zij met elkaar, maar vooral ook met andere trailrunners, hun passie. Op weg naar de mooiste traildoelen geven zij een inkijk in hun avonturen en die van anderen. Het gaat niet altijd om de grootste prestaties, maar om het plezier, de prachtige natuur en vriendschappen.
Van Zuijlen Auto’s is sinds 2001 gespecialiseerd in de in- en verkoop van jonge gebruikte exclusieve auto’s. Zij halen jonge auto’s van met name de Duitse en Engelse premiummerken naar Nederland. Door hun merkonafhankelijkheid zijn zij altijd flexibel en objectief, adus Tom van Zuijlen. Wisselen van merk kan gewoon. Zij ontzorgen relaties van A tot Z. Van aankoop tot onderhoud, van verzekering tot lease. Alles onder één dak en met korte lijnen. Tom is niet alleen gek van auto’s. Tom is een outdoor-mens met passie voor de bergen, natuur en avontuur.
Wat houdt vogels in de lucht? Sportwagens op de grond? Atleten op topniveau? Het draait allemaal om de natuurwetten gekoppeld aan de innovatieve geest van geïnspireerde pioniers. Bionica betekent leren van de natuur. De drang naar technologisch leiderschap zit in hun aard. En de natuur zelf is waar ze antwoorden vinden. Hoger, sneller, verder, beter is nog maar het begin. Van daaruit denken zij verder. Veel verder.
Verfijnde aerodynamica, dynamische stabilisatoren, maximaal koelvermogen en stromingsgeoptimaliseerde oppervlakken klinken allemaal als het profiel van een supersportwagen, maar dit is de basisuitrusting van elk X-BIONIC®– ontwerp . Perfect gepositioneerde converterpoorten geleiden de luchtstroom voor koeling onder het oppervlak en worden gebruikt door gepatenteerde oplossingen om het lichaam te koelen. X-BIONIC® en X-SOCKS® zijn het merk voor futuristische onderkleding.
De realisatie van mijn FKT op de GR11 is natuurlijk ook te volgen op Insta, Strava, Facebook en mijn blog. Via de media GR11 partners zal ook verslag gedaan worden van mijn avonturen.
GR11 FKT blog:
- Mijn GR11 droom is een maatje te groot. Ik blijf groots dromen!
- Opladen, focus en gaan
- De GR10 trail. Een ware groene beleving in de Franse Pyreneeën
GR11 FKT menu: